Skip to content

DACA VREI SA MA GASESTI

Decembrie 1, 2007

Pt cei ce ajuta la mentinerea acestui blog si poate au incercat sa ma gaseasca…am probleme cu acontul meu de la juno.  Ma puteti contacta la evedyahu sau aici (la comments), sau puteti sa-mi scrieti la CristianGRata@yahoo.com.  Multumiri si astept traducerile voastre.

2 comentarii leave one →
  1. CiprianS permalink
    Decembrie 2, 2007 6:30 am

    salutare!
    ai primit mailul meu cu traducerea? e totul ok?
    astept ceva vesti!

  2. evedyahu permalink
    Decembrie 2, 2007 9:28 am

    Da, Thanks a LOT! Excelent JOB! Foloseste te rog yahoo pentru contact.

Lasă un răspuns

