Skip to content

Avem nevoie de AJUTOR

Septembrie 23, 2008

Deoarece suntem in Orientul Mijlociu pt vreo 5 luni, va fi greu de ingrijit acest blog.  Accesul la internet este limitat etc.  Ar putea cineva sa se ocupe de acest site si sa posteze 1 sau 2 traduceri  pe saptamana de la www.almohler.com??

Daca poate cineva ajuta, va rog sa ne contactati.  Scrieti un scurt mesaj la Comentarii (click No Responses or Responses).

P.S. Daca poti sa te ocupi tu Anca P, ar fi extraordinar.  Trimite-mi te rog un mesaj.

2 comentarii leave one →
  1. Octombrie 30, 2008 8:47 am

    Am citit acum despre aceasta nevoie de ajutor si daca mai este cazul, m-as implica si eu. Puteti sa-mi dati detalii ?

    Am descoperit blogul asta acum cateva luni si mi se pare extraordinara implicatia si explicatia biblica asupra evenimentelor care au loc in lumea noastra de azi. Ar fi pacat sa nu mai avem articole in romaneste in timpul in care sunteti plecati !

  2. Anca permalink
    Noiembrie 29, 2008 8:47 pm

    suze de intarzieri… viata mea este un rollercoaster! Cred ca mai am salvat ultimul articol pe care m-ai rugat sa il traduc… il trimit maine seara sau luni sera… scuze din nou.. acum sunt inapoi acasa si sper ca sa imi adun fortele si sa imi pun programul in ordine curand!

Lasă un răspuns

